Servisní a materiálová smlouva

Servisní smlouva Chcete mít své náklady za opravy Vašeho zařízení (kopírky, multifunkčního zařízení a tiskárny) pod kontrolou? Potřebujete mít své zařízení stále připravené k tisku, kopírování nebo skenování? Rádi Vám pomůžeme. Navrhneme pro Vás optimální řešení servisní a materiálové smlouvy dle Vašeho přání. Chcete zabezpečit tisk svých zaměstnanců, omezit nadbytečné tisky nebo mít přehled o všech zařízeních? Pomůžeme Vám formou tiskového řešení MyQ.

 

Výhody spojené s uzavřením servisní a materiálové smlouvy

Při uzavření servisní a materiálové smlouvy získáte možnost lepšího plánování investic => pravidelné náklady spojené s provozem zařízení jsou předem známy. 

  • Získáte komplexní technické zabezpečení zařízení (pravidelný preventivní servis stroje včetně přídavných zařízení, kontrola všech mechanických a elektrických zařízení, čištění a mazání stroje, odstranění případných technických závad, výměna spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje).
  • Instalace zařízení včetně zaškolení obsluhy
  • Aktuální firmware včetně češtiny na displeji
  • Termín zahájení servisního zákroku do 24 hodin od nahlášení
  • Termín odstranění závady do 72 hodin od nahlášení
  • Záruka na stroj dle délky trvání servisní smlouvy
  • Originální tonerové náplně a spotřební materiál
  • Pravidelné profylaxe dle doporučení výrobce
  • Běžně opotřebitelné originální náhradní díly včetně práce
  • Veškeré originální náhradní díly a servisní práce
  • Originální servisní sady velké údržby (Maintanance Kits)
  • Cestovné a dopravné
  • Technická podpora
  • Uživatelská podpora
  • Poskytnutí náhradního řešení, nebo zapůjčení náhradního zařízení obdobných parametrů, pokud se zařízení nepodaří zprovoznit do 96 hodin od nahlášení poruchy.

 

Mám zájem o tuto službu Zaslat dotaz

autorizovaný dealer/servis

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace